Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(46)
Forma i typ
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Kleczew
(44)
Filia Centrum Kultury
(2)
Autor
Błeszyński Jacek J
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Jurek Anna
(2)
Maj Agnieszka
(2)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(2)
Raszewska Maria
(2)
Sujecka Ewa
(2)
Andrzejczak Rościsław (1955- )
(1)
Banecka Elżbieta
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bojanowska-Frydrysiak Zofia
(1)
Borkowska Maria (lekarz)
(1)
Bullock Claire
(1)
Błeszyński Jacek J. Skala oceny zachowań autystycznych
(1)
Cyrankowski Jakub
(1)
Delaney Tara
(1)
Drzał Elwira
(1)
Dudek Sandra
(1)
Gallos Sylwia
(1)
Giers Magdalena
(1)
Grandin Temple $d (1947- ). Przedmowa
(1)
Greenberg Leslie S
(1)
Gąsieniec Stefan (1979- )
(1)
Harmonia Universalis
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jundziłł Elżbieta Pawłakowska Róza
(1)
Koscinski Cara
(1)
Kozłowska Iweta
(1)
Kubach-Pryczkowska Katarzyna
(1)
Kuleczka Waldemar
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Malek Renata
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
McIlwee Myers Jennifer
(1)
Melillo Robert
(1)
Newlaczyl Anna
(1)
Nosko-Goszczycka Magdalena
(1)
Okrzesik Dariusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piotrowska-Madej Klaudia
(1)
Pisula Ewa
(1)
Ratajczak Marta
(1)
Rozenkranz Zbigniew
(1)
Rynkiewicz Agnieszka
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Sorensen Patricia. Tłumaczenie
(1)
Straßmeier Walter (1938- )
(1)
Szoć Krystyna
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona
(1)
Wachtel Paul L. (1940- )
(1)
Walencik-Topiłko Anna
(1)
Wasylik Magda (1995- )
(1)
Żychowicz Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Rodzice
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Logopedzi
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy
(2)
9-13 lat
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Autyzm
(5)
Gry i zabawy
(4)
Dziecko
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Terapia zabawą
(3)
Uczucia
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Logopedia
(2)
Mowa
(2)
Oświata. Wychowanie. Pedagogika. Szkolnictwo
(2)
Psychoterapia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Teatr szkolny
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Arteterapia
(1)
Autyzm-wydawnictwa popularne
(1)
Choroby genetyczne
(1)
Czytanie-nauczanie
(1)
Czytanie-nauczanie-efektywność
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja
(1)
Dziecko autystyczne-terapia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne intelektualnie-rehabilitacja
(1)
Dziecko niepełnosprawne-psychologia
(1)
Dziecko niepełnosprawne-wychowanie-wydawnictwa popularne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziecko-rozwój psychofizyczny
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Emisja głosu
(1)
Emocje
(1)
Fizjoterapia dziecięca
(1)
Gimnastyka lecznicza dla dzieci
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Jąkanie
(1)
Język polski
(1)
Kinezyterapia dla dzieci
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczanie dzieci niepełnosprawnych
(1)
Nauczanie dzieci z autyzmem
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Niepełnosprawni umysłowo-język
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Pedagogika opiekuńcza-podręcznik akademicki
(1)
Pisanie-nauczanie
(1)
Pisanie-nauczanie-efektywność
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego-badanie
(1)
Praca
(1)
Psychoanaliza
(1)
Psychomotoryka u dzieci
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rytmika
(1)
Ręka
(1)
Scenariusze
(1)
Sherborne, Weronika (1922-1990)
(1)
Socjalizacja
(1)
Spostrzeganie
(1)
Teatr szkolny; Scenariusze dla klas I-III
(1)
Terapia manualna
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Układ nerwowy
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wady genetyczne
(1)
Wady rozwojowe
(1)
Wiersze okolicznościowe
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Zabawy
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Downa
(1)
Zespół Downa -wydawnictwa popularne
(1)
Zespół Williamsa-choroby
(1)
Zmysły
(1)
praca
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Poezja dziecięca polska
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki dla najmłodszych
(1)
Literatura polska
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusz
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(5)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem wierszyków, dzięki którym kształtowana jest u dzieci orientacja w schemacie ciała, czyli umiejętność wskazywania i nazywania poszczególnych części ciała oraz rozróżniania jego stron: lewej i prawej. Pod każdą rymowanką znajduje się opis ruchów i gestów,które maluchy mogą wykonywać, wypowiadając wierszyk. Podczas zabawy z wierszykami dzieci rozwijają również pamięć słuchową, koordynację ruchowo-słuchową, sprawność wszystkich palców, rozwijają słownictwo i doskonalą koncentrację uwagi. Wierszyki przeznaczone są przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym. Z pewnością przydadzą się również w pracy z uczniami klasy pierwszej lub starszymi, mającymi parcjalne deficyty rozwojowe lub innego rodzaju specjalne potrzeby edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Centrum Kultury
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9/III (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Śpiewanki-powtarzanki to piosenki, których nie trzeba znać, żeby je śpiewać. Należy jedynie uważnie słuchać kolejnych fragmentów nagranych na płytę CD, a następnie jak najdokładniej je powtarzać. Piosenki oraz dołączone do nich zabawy służą rozwijaniu uwagi i pamięci słuchowej świeżej, kształcą również umiejętność powtarzania melodii i rytmu oraz inne zdolności. Utwory zostały podzielone na pięć grup: 1. śpiewanki-powtarzanki logopedyczne - głoski szumiące ; 2. śpiewanki-powtarzanki logopedyczne - głoski syczące ; 3. śpiewanki-powtarzanki kształcące orientację w schemacie ciała ; 4. śpiewanki-powtarzanki kształcące orientację w przestrzeni ; 5. śpiewanki-powtarzanki z instrumentami perkusyjnymi. Śpiewanki-powtarzanki są dla przedszkolaków, uczniów klas młodszych oraz dzieci, które z powodu swoich szczególnych potrzeb edukacyjnych uczestniczą w zajęciach logopedycznych, korekcyjno-kompensacyjnych lub rewalidacyjnych. Publikacja powstała także z myślą o nauczycielach i terapeutach, ponieważ zazwyczaj lubią oni wzbogacać i odświeżać swój warsztat pracy. W komplecie z książką znajdują się 2 płyty CD z piosenkami. [harmonia.edu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne)
W książce tej znajdą Czytelnicy bardzo praktyczny materiał pomocny przy prowadzeniu zajęć Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Zawiera ona opisy konkretnych ćwiczeń i różnych ich wariantów, podaje propozycje opracowywania pojedyńczych zajęć oraz planowania zajęć w cyklu rocznym z wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego. (..) Zgromadzony tu materiał jest owocem około dwudzistu lat pracy opartej na Metodzie Ruchu Rozwijającego.(fragment Zamiast wstępu...) Książka „Opis i planowanie zajęć według Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”[Źródło: poczytaj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-1/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesień i zima w świetlicy : scenariusze zajęć świetlicowych / Sylwia Gallos. - Wydanie 2. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, copyright 2017. - 153, [5] stron, 40 stron tablic : ilustracje ; 24 cm.
Każdy pedagog wie, jak ciężko jest wzbudzić w dzieciach zainteresowanie i ciekawość. Niniejsza książka jest propozycją, w której nauczyciele pracujący w świetlicach szkolnych mogą znaleźć przykłady codziennych zajęć, pełnych ciekawych pomysłów, zachęcających dzieci do działania, rozwijających ich kreatywność i pobudzających wyobraźnię, a także uczących współpracy w grupie i wspólnej zabawy. Książka z pewnością będzie służyć zarówno dzieciom, które będą brały udział w ciekawych zajęciach, jak i nauczycielom, którzy znajdą w niej: cele i zadania funkcjonowania świetlicy szkolnej, rozkład treści zajęć z podziałem tematów na poszczególne dni, 55 scenariuszy zajęć świetlicowych, wiele ciekawych zabaw integrujących dzieci i uczących zdrowej rywalizacji, szablony do wykorzystania przez nauczyciela podczas realizacji scenariuszy. [harmonia.edu.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Publikacja to zbiór ćwiczeń adresowanych do pacjentów ze zdiagnozowaną niepłynnością mowy. Autorka logopeda praktyk oddaje w ręce czytelników ćwiczenia i zadania logopedyczne sprawdzone podczas codziennej pracy terapeutycznej. Logoterapeuci dzięki tej książce wzbogacą swój warsztat pracy, rodzice oprócz motywacji do codziennej, systematycznej pracy znajdą w niej inspirujące pomysły.[Źródło:taniaksiążka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Precyzyjne ruchy języka i warg są warunkiem poprawnej wymowy. Dlatego ćwiczenia artykulacyjne powinny być prowadzone ze wszystkimi dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie można przy tym zapominać, że przesuwa się w dół granica wieku pierwszoklasisty. Należy dołożyć wszelkich starań, aby dziecko mogło jak najszybciej poradzić sobie z istniejącymi trudnościami. Zgodnie ze znaną zasadą mówiącą, iż lepiej zapobiegać, niż leczyć, warto jak najwcześniej rozpocząć pracę nad poprawną wymową dziecka, usprawniając jego artykulatory, pracując nad dobrą dykcją i właściwym sposobem oddychania. Jednym słowem, kształcąc małego dobrego mówcę. Nie muszą to przecież być żmudne i długie ćwiczenia przed lustrem. W domu rodzice, a w przedszkolu nauczyciele mogą zaprosić dziecko do wspólnej zabawy. Książka "Językiem malowane" zawiera ponad 40 ćwiczeń artykulacyjnych i oddechowych dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na każdej stronie znajduje się duży obrazek do pokolorowania, związane z nim ćwiczenie logopedyczne, a także ciekawostki na temat tego, co zostało przedstawione na ilustracji. [Żródło:taniaksiązka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zespół Downa / Elżbieta Maria Minczakiewicz. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, copyright 2010. - 288 stron ; 21 cm.
(Księga Pytań i Odpowiedzi)
W tej książce Autorka – znana specjalistka w zakresie problematyki zespołu Downa – porusza kwestie najistotniejsze dla rodziny dziecka z tym zaburzeniem. Zaczyna od wyjaśnienia natury zespołu Downa, omówienia jego typów i przedstawienia historii badań. Potem koncentruje się na funkcjonowaniu dziecka obarczonego omawianym zaburzeniem, jego postrzeganiem samego siebie, relacjach z innymi osobami oraz odczuciach wiążących się z reakcjami tych osób na jego niepełnosprawność. Szczególne miejsce Autorka poświęca sytuacji takiego dziecka w rodzinie. Analizuje wpływ niepełnosprawności na funkcjonowanie rodziny (rodziców, rodzeństwa i dalszych krewnych), poziom ich życia i poczucie wartości. Omawia znaczenie wsparcia społecznego, a także pomocy innych osób (np. sąsiadów, wolontariuszy, specjalistów). Wymieniając trudności wynikające z zaburzenia (np. związane z mową, ruchem, emocjami, komunikacją społeczną), podpowiada jednocześnie, jak je pokonywać. Opisuje wiele metod wspomagających rozwój, np. terapię behawioralną, techniki parateatralne, paluszkowe zabawy, hipoterapię, metodę integracji sensorycznej. Czytając tę książkę, można się przekonać, że Autorka jest nie tylko specjalistką, ale również wielką przyjaciółką osób z zespołem Downa i ich rodzin. Na każdym kroku podkreśla ich wyjątkowość i wrażliwość. Jest dumna ze swoich kontaktów z tymi osobami, z doświadczeń, jakie dzięki nim zdobywa. Dlatego też z takim zaangażowaniem poświęca się służbie i pomocy rodzinie z dzieckiem z zespołem Downa. Zabierając się do pisania tej książki, zastanawiałam się nad tym, o czym będę ją pisać, co będzie jej treścią, wszak wydawało mi się, że na temat zespołu Downa wszystko, a może prawie wszystko, zostało już napisane. Dopiero dzięki kilku pytaniom zadanym mi przez osoby z tym zespołem (z którymi od lat utrzymuję kontakty towarzyskie) zorientowałam się i uświadomiłam sobie, iż jestem w błędzie. Okazuje się, iż w sprawach przedmiotowych jest jeszcze wiele do zrobienia. Ogrom problemów osób z zespołem Downa pośrednio ukazali mi także ich rodzice, bez pomocy których niewiele mogłabym zdziałać. To oni, ludzie silni, odważni i zdeterminowani, zaufali mi, ukazując trudne do zrozumienia osobiste przeżycia i doznania, meandry życia z ciążącym na nich bagażem win i wyrzutów sumienia, zawiłe, dziewicze ścieżki niewiedzy, którymi podążać musi niejedna zwyczajna rodzina obdarowana dzieckiem z zespołem Downa. Żródło:[taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddajemy w Państwa ręce kompleksową pomoc z zakresu logorytmiki – dziedziny łączącej terapię oraz profilaktykę logopedyczną z rytmiką i muzyką. Prezentowane zabawy mogą być wykorzystywane przez logopedów, terapeutów, a także nauczycieli przedszkoli, nauczania zintegrowanego i rytmiki. Publikacja została wzbogacona o zdjęcia dzieci wykonujących ćwiczenia logorytmiczne oraz o zapis nutowy wybranych ścieżek muzycznych. Przedstawione propozycje ułożone zostały według kolejności postępowania oraz stopnia trudności. Zabawy mają charakter uniwersalny, skierowane są do dzieci od 4. roku życia. Mogą być realizowane jako cykl ćwiczeń prowadzonych systematycznie lub jako pojedyncze zabawy uatrakcyjniające inne zajęcia. Atrakcyjność zajęć logorytmicznych polega na wszechstronnym rozwijaniu umiejętności dziecka. Logorytmika poprawia ogólną kondycję psychofizyczną dziecka, wyzwala aktywność i umożliwia odreagowanie napięć i negatywnych emocji, a przede wszystkim utrwala prawidłową artykulację, umuzykalnia, uwrażliwia. [Źródło:PWN księgarnia internetowa]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kleczew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej